مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 09:552022-11-13سياسي

صنوف حمل ونقل بازوی قوی سازمان راهداری هستند 


رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشوراز اصناف حمل ونقل به عنوان بازوی قوی و کمک سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای در هر شرایطی یاد کرد.

- داریوش امانی معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای 22 آبان در سفر به استان اردبیل وباحضور در جلسه انجمن های صنفی شرکت های حمل ونقل کالا و مسافربا بیان اینکه از زمان انقلاب تا به امروز که کشور در شرایط حساس به سر می برد رانندگان با روحیه جهادی و انقلابی در خدمات رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند، گفت:این قشر در هرزمانی به دور از مسائل سیاسی و اقتصادی با تحمل مشکلات در پیشبرد اهداف سازمان نقش مهمی داشته اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه زحمات و تلاش های شبانه روزی رانندگان در حوزه حمل ونقل کالا ومسافری با هیچ چیز قابل جبران نیست، تصریح کرد:امسال رانندگان با همه کمبودها و گرفتاری ها سفر اربعین را ایثارگرانه،مجاهدانه و باغیرت پیش بردند.

وی دفاع از منافع صنفی را از اولویت های مهم سازمان عنوان کرد و خاطرنشان شد: در جهت حمایت از اصناف و رانندگان تمام تلاش ما براین است تا بخشودگی جرائم و ارائه تسهیلات به رانندگان در اسرع وقت عملیاتی شود.

رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور از تشکیل صندوق رفاه اجتماعی مختص بخش حمل ونقل در آینده ای نزدیک به نفع را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنوف حمل ونقل بازوی قوی سازمان راهداری هستند 

صنوف حمل ونقل بازوی قوی سازمان راهداری هستند